יום ראשון, 12 באוגוסט 2012

סוכן טאובאו בישראל 052-6592221 | Taobao Agent | Buy Israel

אתם מחפשים סוכן טאובאו?

אם אתם מחפשים סוכן טאובאו בישראל הגעתם למקום הנכון. ביי ישראל (BUY ISRAEL) חברה המתעסקת ביבוא מוצרים מהאתר הסיני הגדול, טאובאו האיביי הסיני הגדול לקניית מוצרים במחירי יבואן מה שאומר שהמוצר מגיע אליכם ישירות מהיצרן.

ביי ישראל (Buy Israel) הינה חברה בעלת נציגים בישראל וכמובן נציגים בסין אשר מתמצאים בקניית מוצרים בשוק הסיני. הסוכנים שלנו הינם וותיקים בתחום קניית מוצרים בשוק הסיני וכמובן יבוא המוצרים למדינות השונות בעולם וכמובן ובעיקר ישראל.

סוכן טאובאו TAOBAO.com

סוכן טאובאו ישראל

סוכני הטאובו שלנו יכולים לספק לכם ייעוץ והכוונה וכמובן אנחנו בביי ישראל נשמח לעזור לכם ולעשות כל זאת עבורכם אז כל מה שנשאר לכם לעשות פשוט למצוא את המוצר/ים שאתם מעוניינים לקנות וכמובן לציין כמות (הכמות הינו גורם חשוב שמשפיע מאוד על המחיר המוצר ליחידה) ואנחנו נעשה הכל על מנת שתקבלו את המחיר הנמוך ביותר אשר מוצע בשוק ולפעמים אפילו אנחנו יכולים להשיג לכם מחיר נמוך עד כדי כך שאפילו שום יצרן/יבואן לא יכול לעמוד בו.

חשוב לציין זאת שההבדל בנינו לבין כל האנשים האחרים שמספקים שירותי תיווך/סוכנות לכל הקשור לאתר האיביי הסיני הגדול טאובאו הוא שאנחנו נמצאים גם בסין בעיר שנזן וגם בישראל וזה גורם מאוד חשוב כי זה מבטיח לכם אמינות והתחייבות לכל הקשור לרכישתכם תמיד יש לכם למי לפנות בכל שאלה או בעיה וכמובן שתקבלו את המחירים הטובים ביותר כי סוכני הטאובאו שלנו נמצאים בשטח והם דואגים לעשות סקר שוק על מנת שתקבלו את המחיר המשתלם והזול ביותר.

ביי ישראל

אצלנו סוכני הטאובאו עוברים הכשרה מיוחדת על מנת שכל לקוח שלנו יקבל את השירות והמחירים הטובים והזולים ביותר. צורו איתנו קשר היום ואחד מסוכני הטאובאו שלנו ישמח לענות לכם על כל שאלה.

אלו הם השירותים אשר ניתן לקבל על ידי סוכן טאובאו שלנו:

  • יעוץ והדרכה לכל מה שקשור לשוק הסיני ולרכישת מוצרים.
  • שילוח ויבוא מוצרים בינלאומי.
  • שירות דרופ שיפינג בכל העולם (International Drop Shipping Services).
  • יש לציין אנחנו בביי ישראל (Buy Israel) מספקים שירותי יבוא וייעוץ למגזר העסקי והפרטי.
  • סוכן טאובאו אישי.

ניתן ליצור איתנו קשר באמצעות הטלפון:

052-6592221

יצירת קשר באמצעות אימייל:


dotanbuyisrael@gmail.com

gilbuyisrael@gmail.com


וכמו כן ניתן למצוא את מבחר המוצרים הגדול באתר הטאובאו (Taobao) הראשי:

http://www.taobao.com

חשוב לציין על מנת שתקבלו תשובות מהירות ומדוייקות לכל השאלות שלכם לאחר שיצרתם קשר אם סוכן הטאובאו שלנו מומלץ לרשום רשימה מסודרת שכוללת קישור לדף המוצר באתר הטאובאו הראשי וכמובן שם המוצר וכמות היחידות לכל מוצר. ניתן להשתמש באקסל (Excel) או וורד (Word) ולצרף את המסמך לאימייל.


סוכן טאובאו
סוכן טאובאו ישראל
פורסם ע"י ביי ישראל (Buy Israel) כל הזכויות שמורות.
אין לעשות כל שימוש בחומר ללא אישור מביי ישראל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה